Amb el suport de la Iniciativa de cereals integrals, vam llançar la campanya Canvi a cereals integrals al novembre per animar els consumidors a incloure més cereals integrals a la seva dieta diària.
Hem llançat una eina interactiva (en 5 idiomes) per ajudar els consumidors a entendre les etiquetes dels aliments i a prendre opcions de queviures més saludables. Els usuaris poden explorar i conèixer els components clau de l’etiqueta mitjançant animacions, qüestionaris i informació fent clic per revelar.
Vam introduir una nova secció “Destrucció de mites” al nostre lloc web per desmentir els mites comuns sobre l’alimentació i la salut , proporcionant coneixements clars i basats en evidències per afavorir les decisions informades, i hi ha més coses per venir el 2025!
Vam promoure el consum de llegums durant tot el febrer, inclòs el Dia Mundial de les Llegums. Vam actualitzar els nostres materials , vam crear imatges de les xarxes socials per al nostre públic i la coalició Beans Is How i vam fer una campanya dedicada a les xarxes socials.
Vam organitzar un laboratori de comunicació per promoure coneixements clars i basats en la ciència sobre els edulcorants , reunint experts per discutir els impactes sobre la salut, les percepcions dels consumidors i el paper de l’educació. També vam abordar les preocupacions dels mitjans sobre el possible vincle del xilitol amb el risc d’ictus.
Vam enquestar a 500 participants per país a Alemanya, França, Itàlia, Espanya, el Regne Unit i Eslovènia, a més de 1.000 de Turquia per avaluar la seva comprensió de la ciència de l’alimentació i la salut i identificar les mancances de coneixement. Els resultats es van compartir en un seminari web per orientar les futures activitats i recursos.
Aquí podeu llegir altres notícies d’interès : El millor del 2024 i el que vindrà el 2025